جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

ردیاب خودرو GP20 کاملترین ردیاب خودرو | خاموش کن | شنود و میکروفون | ردیاب برتر

۲۴۷ بازديد

ردیاب خودرو GP020  کاملترین و باکیفیت ترین ردیاب خودرو ارائه شده توسط ردیاب برتر می باشد. یک ردیاب کامل و حرفه ای با امکانات مختلف برای ردیابیانواع خودروها طراحی شده است. ردیاب خودرو GP020بر اساس سیستم شبکه موبایل GSM/GPRS/LBS و سیستم موقعیت یاب ماهواره ای GPSطراحی و تولید شده است. این دستگاه یک دزدگیرخودرو واقعی می باشد که برای هرخودرو با هرقیمت و مدلی که داشته باشد یک امر ضروری و مهم است.

از ویژگی های ردیاب خودرو GP020می توان به موقعیت یابیبسیار سریع خودرو بصورتآنلاین ، امکان خاموش نمودنخودرو از راه دور با نصب رله قطع کن  ، میکروفون و بلندگو جهت تماس دوطرفه و  یک طرقه ، تماس اضطراری یا SOS جهت درخواست کمک وامکانات متنوع دیگر…

 

پیشنهادی : بیشتربخوانید ، ۱۰ نکته مهم برای خرید یک ردیاب خوب و باکیفیت که باید به آن توجه داشت؟

 

ردیاب خودرو GP020 با توجه به کیفیتبسیار بالای سخت افزاری که دارد نیاز به سرویس و تعمیرات ردیاب ندارد. دقت ردیابی خودرو بسیار بالا می باشد و از طریق کامپیوتر ، موبایل و  SMSمی توان از وضعیت خودرو مطلع شد و موقعیت آنرا بدست آورد. ردیاب خودرو GP020 دارای نرم افزار ردیابی موبایل بسیار حرفه ای و کاربردی می باشد.

هشدار لرزش خودرو ، برای زمان هایی که خودرو پارک بوده ، به عنوان مثال زمانیکه خودرویی از پشت به سپرماشین شما زده باشد دستگاه به شما اعلان خواهد نمود. هشدارحرکت خودرو ، زمانیکه خودروی شما پارک باشد درصورت حرکت خودرو دستگاه برای شما پیغامی مبنی برحرکت خودرو میفرستد(به عنوان مثال : حمل خودرو باجرثقیل) ، هشدار قطع یرق خودرو ، درصورت قطع شدن برق دستگاه بصورت ناگهانی دستگاه به شما هشدار می دهد. هشدار ضعیف شدن باتری پشتیبان ، درصورت اینکه برق خودرو قطع شود دستگاه بلافاصله از باتری پشتیبان خود جهت ارتباط دهی استفاده می نماید.

 

پیشنهادی : بیشتربخوانید ، یکماه ردیابی آنلاین با ردیاب خودرو آهنربایی GP023 A …!

انواع میکروفون های استودیویی

اولین قدم هنگام خرید، تجزیه و تحلیل دقیق میکروفونی است که به آن نیاز دارید. برای کاربرد های مختلف میکروفون های خاصی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند.

با تطبیق ویژگی های میکروفون با نیازهای تان، می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. پس با بررسی مشخصات ویژه هر میکروفون می توان فهمید که آیا به درد کاری که می خواهید انجام بدهید می خورد یا خیر.

همانطور که گفتیم، همه میکروفون ها ارتعاشات صوتی را از منابع صدایی جذب کرده و آن ها را تبدیل به سیگنال های الکتریکی می کنند. در نهایت، این پری امپ ها هستند که این سیگنال ها را تقویت کرده و این امکان را به ما می دهند تا بتوانیم آن ها را با کیفیتی بسیار خوب ضبط کنیم.

اما همه میکروفون ها شبیه به هم عمل نمی کنند. میکروفون های مختلف دارای کپسول های مختلف هستند، روش ساخت آن ها متفاوت است و به این دلایل، صدای متفاوتی را ارائه می دهند. اما از میان بی شمار میکروفون موجود در بازار، کدام یک برای شما مناسب است؟ در راهنمای خرید میکروفون قصد داریم انواع میکروفون های مشهور که مهندسین صدا سال هاست از آن ها در استودیو های خود استفاده می کنند را برای شما شرح دهیم تا به این ترتیب، بتوانید میکروفون مناسب خود را انتخاب کنید.

منبع: جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.